środa, 25 maja 2016

Na Dzień Matki baskinka...

Dzień Matki święto niezmiernie ważne dla każdej mamy :) My wczoraj uczestniczyliśmy w uroczystości przedszkolnej z tej okazji :) Nie muszę pisać, że są to cudowne chwile gdy nasze małe pociechy wkładają całe serducha w przygotowanie się do występu. I nawet jeśli nie wszystko im wychodzi to dla rodziców są to niezapomniane chwile <3 Dla mnie na pewno cudowne <3
Na wczorajsze spotkanie wybrałam prostą czarną spódniczkę i haftowaną bluzeczkę z baskinką w pudrowym kolorze. Ostatnio przeważały na blogu luźne codzienne stylizacje dlatego bardzo mnie ciekawi jak Wam się spodoba dzisiejsza propozycja?




 




Z okazji Dnia Matki w moim sklepie w dniach 25.05.2016 do 29.05.2016 rabat -20%


10 komentarzy:

  1. Świetny zestaw. U mnie występy w szkole z okazji dnia mamy mają być po weekendzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam duży sentyment do baskinek. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam czasy gdy bluzki i sukienki z baskinka podbijały salony i tzreba przyznać że mają w sobie szczególny urok. Bardzo udany zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  4. baskinka od zawsze mi się podobała. śliczne masz buty ;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  5. baskinkę lubiłam od zawsze. bardzo podobają mi się buty;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. Szyk i klasa sama w sobie! :)

    Czasem mniej, znaczy więcej, i to doskonale sprawdza się w Twoim zestawie, ktory nie jest przekombinowany, a to najważniejsze :)

    swietna bluzka <3

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna stylizacja :) Obserwuję bo na prawdę twoimi połączeniami można się zainspirować :)

    Pozdrawiam, BROszka blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny zestaw, i baskijka Ci pasuje:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...