piątek, 18 marca 2016

SEZON NA AIR MAX -Y UWAŻAM ZA OTWARTY - NOWY START

U mnie od kilku dni piękna wiosenna pogoda. W końcu pojawiło się słoneczko <3 Uznałam zatem, że sezon na air max y można uznać za otwarty :) Część z Was wie, że w tym tygodniu zakończyłam pracę w firmie, z którą związana byłam od 12 lat. Nadszedł czas by podążyć swoją ścieżką :) Zatem wiosna przyniesie ogromne zmiany w moim życiu :)
Dzisiejsza codzienna stylizacja - taka jakie lubię najbardziej. Wygoda ponad wszystko :) Pozdrawiam Was ciepło i życzę miłego dnia :)




 


Bluza, futrzak - nn allegro
Jeansy - Cherokee
Ramoneska - Paris Sweewe
Torebka - Dissona
Buty - Nike Air Max
Okulary - Ray Ban / Vision Express

4 komentarze:

  1. Taka stylizacja mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz cudnie, widać, że wiosna do Ciebie przyszła ;) W tej stylizacji najbardziej spodobała mi się koszulka - ten ptak jest bajeczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz świetnie!
    Zapraszam do mnie www.blueshinyeyes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...