piątek, 4 kwietnia 2014

KAWA Z MLEKIEM I GROSZKI

W niedługim czasie czeka mnie życiowa rewolucja. Będę musiała przeorganizować swoje życie o 180 stopni. Z jednej strony czuję przerażenie a z drugiej niesamowity dreszczyk emocji :) Oj będzie się działo, ale mam nadzieję, że pozytywnie. Nie wiem co sądzicie o teorii że zarówno dobra jak i zła energia do nas wraca w zależności od tego jaką energię my wcześniej wysłaliśmy w świat. Ja się z tą teorią zgadzam bo sprawdza mi się w życiu niesamowicie. Czasem na ten powrót dobrej energii trzeba trochę zaczekać ale zawsze warto :)
Przypuszczam, że również moja garderoba przejdzie małą rewolucję. Choć jak patrzę na moją szafę to mam nieodparte wrażenie, że ta metamorfoza trwa ciągle, że mój styl z każdą porą roku nieco się zmienia. Jest kilka rzeczy, które towarzyszą mi od lat, ale cała reszta jest w ciągłym ruchu :) Dzisiejsza stylizacja nieco inna od tych które najczęściej pojawiają się na blogu. Jej podstawą jest spódniczka z ciekawym pasem. Wyszukałam ją w sh i od razu polubiłam. Zestawiłam ją z marynarką w kolorze kawy z mlekiem w grochy. Marynarkę miałam już długo, ale jakoś nie byłam do niej przekonana. Tym razem wydaje mi się jednak, że marynarka znalazła swoją drugą połówkę :) A wy co myślicie o tym duecie?? Pasują do siebie??

pozdrawiam serdecznie i do następnego :) 

















Marynarka - Mohito
Spódnica - SH - Atmosphere
Kopertówka, bokserka - Allegro
Okulary - Avon
Szpilki - Secret


19 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolorystycznie zastaw. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem zachwycona marynarką, przecudowna! Bardzo fajna całość! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna marynareczka,elegancko;)).
    Powodzenia i żeby wszystko poszło tak,jak sobie tego życzysz;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz. Wszystko perfekcyjnie pasuje. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Ślicznie wyglądasz kochana:* bardzo mi sie podoba ta spodniczka!

    OdpowiedzUsuń
  6. naprawdę zawsze wiesz w co się ubrać aby zaimponować :) + zapraszam do zaobserwowania,na pewno się zrekompensuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zgadzam się z tą teorią dobra i zła :) i tym kieruje się w życiu, że to co dajemy innym zawsze do Nas wraca :) a te zmiany to bedą związane rónież z garderobą....?? hehe :) ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny żakiecik, całość ładna i wdzięczna :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak, zakiecik i spodniczka to naprawde dobrana para! Swietnie sie prezentujesz w tym duecie;)
    I zycze powodzenia w realizacji nowych wyzwan! Buziaki. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu, też mi się to zestawienie bardzo podoba :) a za życzenia powodzenia nie dziękuję, żeby nie zapeszać :)

      Usuń
  10. Super wyglądasz. Czy ta rewolucja to to co myślę? Gratuluję :)) Tak, tez wierzę, ze dobra energia wraca do nas.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba to jednak nie to co myślisz ;) Ale czas pokaże :) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  11. Spódniczka to faktycznie świetny łup, a marynarka w groszki idealnie ją uzupełnia.

    OdpowiedzUsuń
  12. super stylizacja :))) te nogi Asiu :*

    OdpowiedzUsuń
  13. wiosennie kobieco slicznie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham kropeczki! Wyglądasz Asiu przesłodko!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...