poniedziałek, 13 stycznia 2014

KOWBOJKI - I JAKĄ TOREBKĘ WYBRAĆ??

Dzisiaj znowu na luzie. No ale w tygodniu tak najwygodniej i najlepiej. Mimo że to taki zwyklaczek ubrałam dzisiaj botki kowbojki. A piszę o tym dlatego iż zazwyczaj do takich luźnych zestawów wybieram buty na płaskim obcasie. Kowbojki mimo iż na około 7 cm obcasie wydawały mi się wygodne i postanowiłam sprawdzić jak spiszą się przy moich codziennych obowiązkach. I nie pomyliłam się botki okazały się super wygodne i bez problemu mogę je wykorzystywać do codziennych stylizacji, w których chciałabym nieco wydłużyć nogi ;)
Tyle o stylizacji a raczej jej głównym dodatku. W zimie dodatki do moich stylizacji ograniczają się do minimum zazwyczaj jest to torebka i szal lub komin. Ale dzisiaj chciałam kilka słów o doborze torebki do stroju. Nie ukrywam, że mam słabość do torebek i mam ich sporo w swojej kolekcji :) A jak wybieram torebkę do zestawu?? Otóż u mnie to dwa przypadki albo torbę dopasowuję do stroju albo gdy w danym momencie wygodnie chodzi mi się z jakąś lub nie chce mi się przepakowywać to stylizację dopasowuję do torebki, żeby wszystko grało :) Rozważając dobór torebki pojawia się jeszcze jeden odwieczny dylemat czy powinna być w tym samym kolorze co buty czy nie?? Ja mam do tego luźne podejście i wszystko zależy od stylizacji. Czasem lubię jak buty współgrają kolorystycznie z torbą a czasem wręcz przeciwnie :) Ot taki kobiecy chochlik :) A wy czym kierujecie się wybierając torebkę?? Zmieniacie je często czy raczej wolicie nosić jedną ale uniwersalną torbę??








Kurtka - Zara
Sweterek - Bershka
Bokserka - Mohito
Spodnie - Amisu, New Yorker
Torebka - Allegro
Okulary - Firmoo
Botki - SUITEBLANCO

9 komentarzy:

  1. super kowbojki, dobrze że wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kowbojki; dodać czarne legginsy; jeansową spódniczkę;...:-).

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz :) super set :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swego czasu, dobierałam torebki kolorystycznie do butów. Teraz dobieram raczej do całości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne butki:) ja nie lubię przepakowywać torebek i zazwyczaj mam ulubioną i ją noszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ciagle zmieniam torebki i raczej dopasowuję je do ubioru. Jesli chodzi o kolorystyczne dopowanie torebki i butów, to wiem, że jest wielu przeciwników, którzy uwazają, że absolutnie torebka nie powinna być w tym samym kolorze co buty. Ja osobiście nie do końca przestrzegam tej zasady i nie mam z tym problemu:-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Kowbojki to moja miłośc. Noszę namiętnie we wszystkie pory roku :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...