piątek, 12 lipca 2013

DRODZY OBSERWATORZY COŚ DLA WAS :)

Witajcie wieczorkiem

Strasznie boli mnie głowa, więc na poprawę samopoczucia postanowiłam wprowadzić do bloga małe urozmaicenie. Będzie ono polegało na tym, że po osiągnięciu pełnej setki obserwatorów w sieci znajomych Google będę losować małą niespodziankę wśród publicznych obserwatorów mojego bloga. Zatem Kochane i Kochani pierwsze losowanko, gdy będzie Was 300 :)

Co sądzicie o tym pomyśle ??

pozdrawiam i miłego wieczoru

Follow on Bloglovin

Asia1313



my style, my life

17 komentarzy:

  1. Jak najbardziej jestem za Twoim pomysłem! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Asiu:)
    Super pomysł:)) Ostatnia Twoja pazurkowa propozycja jest super:))
    Buziaki- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to masz juz 232 obserwatorki, xxxxx

    OdpowiedzUsuń
  4. no całkiem przyjemny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny pomysł , zawsze to jakieś urozmaicenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł fajny;ale..i tak będę Cię obserwował za to jaka jesteś i jakiego fajnego bloga prowadzisz a nie dla nagród :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Mariusz za miłe słowa. A pomysł powstał dla urozmaicenia i umilenia obserwacji mojego bloga :) pozdrawiam

      Usuń
  7. jestem na tak, może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  8. No to obserwuję xD ;D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł mi się podoba :)) Blog również się podoba dlatego..

    Dodaję do obserwowanych i lajkuję na FB :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...