wtorek, 26 marca 2013

MARIZA - WYGŁADZAJĄCY KREM DO RĄK - MOJA OPINIA

Hej

Od jakiegoś czasu testuję produkty Firmy Mariza :) Jeśli chcecie zobaczyć jakie produkty otrzymałam od Pani Grażynki zapraszam ===> TUTAJ KLIK

Dzisiaj przyszła kolej na KREM WYGŁADZAJĄCY DO PIELĘGNACJI RĄK I PAZNOKCI - CYTRYNA. Moja skóra rąk była w opłakanym stanie, mrozy ciągłe moczenie przy kontakcie z płynem do naczyń, sprawiło że stała się szorstka, wysuszona z widocznymi białymi przesuszonymi skórkami. Czy krem Marizy mi pomógł?? Zapraszam dalej :)






Krem zamknięty w miękką tubę o pojemności 100 ml. Konsystencja średnio-gęsta, dobrze się go  wyciska z tubki i fajnie rozsmarowuje. Szybko się wchłania. Pozostawia na skórze delikatny film, bez uczucia lepkości. 

Moja skóra mimo stosowania kremów była w opłakanym stanie. Po 2-3 dniach regularnego stosowania kremu cytrynowego skóra wygładziła się, stała się delikatna w dotyku i przede wszystkim dobrze nawilżona. Suche, szorstkie skóry zniknęły i mam nadzieję, że już nie powrócą. Krem ma cytrynowy zapach, który przez jakiś czas utrzymuje się na skórze. Nie należy od do moich ulubionych zapachów, ale nie jest uciążliwy.

Cena w katalogu 5,9 zł

Moja ocena 6/6 na pewno przy najbliższej okazji zamówię kolejną tubkę :) Nie spodziewałam się, że ten krem tak przyjemnie mnie zaskoczy i pomoże mojej bardzo zniszczonej skórze :)

Jeśli chciałybyście zapoznać się z ofertą Firmy Mariza, zostać jej Konsultantką lub zwyczajnie kupić kosmetyki dla siebie i bliskich z 30% zniżką zapraszam TU KLIK 

10 komentarzy:

  1. nie przepadam za kremami do rak ale niestety z racji moich skłonnosci do przesuszeń musze uzywac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Cię u siebie do Liebster Award, zapraszam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam tego kremiku, a też mam suche dłonie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj chyba się za nim rozejrzę, bo niestety moje dłonie też są w tragicznym stanie :(

    Zapraszam na mojego bloga, zaprosiłam Cię do wzięcia udziału w pewnej zabawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mnie to cieszy. :)) bardzo często jest tak że wzorki wyglądają na bardzo trudne i skomplikowane, ale wcale takie nie są. :) i jeśli chodzi o kremy do rąk to ja jestem fanką kremów z avonu. zawsze mam kilka, jeden w torebce, szufladzie, plecaku, wszędzie. nie wychodze z domu bez kremu do rąk bo nie cierpie szorstkich rąk! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak polecasz to go kupię :)
    Obserwuję,wpadnij do mnie
    http://mademoisellepatrizia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomimo tego, że dbam o swoje dłonie to zawsze po zimie mam takie wysuszone i właśnie rozglądam się za jakimś cudeńkiem do rąk ;) może skuszę się na ten produkt :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam te kremy, mój tata od kogoś zamówił :) Nie był to mój numer jeden, ale produkt tani i spełnia swoją funkcję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam go...ja jestem wierna oliwkowemu kremowi z Ziai :)
    Wszystkie inne mnie uczulają :/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...