wtorek, 5 lutego 2013

HOT OR NOT??

Hello

Odkąd pamiętam, czerwony zawsze był w czołówce moich ulubionych kolorów. Uwielbiam czerwone ubrania, dodatki, buty. Nawet w domu czerwony króluje wśród dodatków. Cóż nie ukrywam, że mam do niego słabość :) Tak więc znowu pojawia się stylizacja a w niej w roli głównej czerwone rajstopy. Reszta stroju musiała być stonowana, aby dać czerwieni grać pierwsze skrzypce. Wybrałam czarną skórzaną spódnicę, żakiet z czarnych matowych cekinów oraz biały top. Waszym zdaniem zestaw jest hot czy not :)

Buziaki

















Spódnica - Allegro
Rajstopy - Gatta
Top - ICHI
Żakiet - 
Kopertówka - Atmosphere

12 komentarzy:

  1. zdecydowanie HOT! jeszcze tylko czerwien na ustach...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. OOO tak zgadzam się z Iwonką, czerwień na ustach i HOOOOT, a nawet VERY HOT :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki dziewczyny. Co do czerwieni na ustach, to jakoś nie mogę przekonać się do kolorowych szminek. Wolę podkreślać oko a usta zostawiać w naturalnym odcieniu :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam czerwień. Dobrze wygląda z czernią. Świetny zestaw na wieczorne wyjście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz bardzo ładnie :) choć ja wolę na odwrót - czarno na dole, czerwono na górze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja strasznie lubie kolorowe rajstopy, wiec jak najbardziej jestem na TAK! Swietna marynarka! Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  7. Hot :) Kolor czerwony jest i moim kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz:) piękne połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się całość poczynając od fryzurki, kończąc na torebce. Super:-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...