poniedziałek, 7 stycznia 2013

ZAKUPOWY ZWYKLACZEK I MĘSKI PUNKT WIDZENIA NA ZAKUPY

Hej!!

Przygotowując tego posta zastanawiałam się nad kwestią męskich zakupów. Mój mąż nigdy nic nie potrzebuje. Mógłby chodzić w kilku rzeczach na zmianę. Oczywiście jest w ciągłym szoku po co mi tyle ubrań, torebek i butów. Ale gdy przychodzi jakaś impreza to szanowny M ma kłopot bo w zasadzie nic szczególnie wyjściowego nie ma :( i wtedy Houston mamy problem... doprowadzony do ostateczności dopiero postanawia wybrać się na zakupy, ale tego typu osobnik to zakupowa masakra tzn. ciężko mu dogodzić, bo albo materiał nie pasuje, albo krój nie taki. Oj mówię Wam naprawdę ciężka sprawa a niby taka niewymagająca bestia :) No ale nic mówi, że musi stanowić dla mnie szare tło a ja kocham go jak szalona :) A jak to wygląda u Waszych mężczyzn?? Bo wiem to z zasłyszenia, że i u tej silniejszej płci zdarzają się zakupoholicy...










Jutro lub po jutrze pojawi się rozdanie noworoczne - ZAPRASZAM

pozdrawiam ciepło



32 komentarze:

  1. mój tata wprost nienawidzi robić zakupów :) mój chłopak z kolei owszem chodzi ze mną po sklepach i nie marudzi ale jak są męskie rzeczy to leci oglądać swoje i zostaję sama a ja muszę mieć kogoś kto mi doradzi... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moj D najchetniej tylko mi by wszystko kupowal; sam nigdy nic nie potrzebuje...ale jak juz postawie na swoim to sie zaczyna....najgorzej jest z kupnem butow, pod tym wzgledem jest bardzo wymagajacy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kożuszek cudowny:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mojemu chłopakowi też bardzo ciężko wygodzić, np. spodni szukał przez prawie 3 miesiące...
    Świetną masz kurteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam taką torebke lecz w innym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój Mój Ukochany lubi zakupy i ciuchy. Związek z projektantką zobowiązuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kożuszki zawsze spoko , i smliczny komin :D

    OdpowiedzUsuń
  8. mój chłopak to niby też nie potrzebuje rzeczy... Uważa, że jak czegoś potrzebuje to wchodzi to sklepu i kupuje pierwszą lepszą rzecz, która mu się podoba :P Nie rozumie, dlaczego ja tak wybieram. I tu chłopak się myli, bo już nie raz wyszedł ze sklepu z przyciasnymi spodniami, bo pani ekspedientka powiedziała, że wygląda "dobrze". Naiwniak :P Albo podatny na damskie słowa- uroki :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej:) Nominowałam Cię u mnie na blogu do Liebster Blog. Będzie mi miło jeśli przyłączysz się do zabawy.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. do tej pory te torebki widziałam tylko w czerni i brązie (sama taka mam) ale w różu to jeszcze nie :) HIT :D

    OdpowiedzUsuń
  12. mojego meża zbiera na zakupy tak raz na pół roku i wtedy jest znośny, całą resztę roku sapie, dyszy, gorąco mu w sklepie, takie już mam, po co mi to itp itd, masakra:D aha, jeszcze głodny jest:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj widzę dziewczyny, że większość facetów to zakupowy trudny temat. Szczęściarom,którym trafiły się wyjątki potwierdzające regułę gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  14. jaki śliczny kożuszek! Mój chłopak na zakupach oczywiście zawsze narzeka, chociaż ja robie to samo po paru minutach w sklepie sportowym :D

    OdpowiedzUsuń
  15. New followers, if you like follow back...
    V
    www.fashionriddles.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wyglądasz:) Świetny szal a torebka fajnie kontrastuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Znam to z autopsji :-)"Nic nie potrzebuje" , a później, "nie mam w co się ubrać, mogłaś mi to kupić: :-) hehehe

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale masz genialny kożuszek ! świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super szaliczek! :DD można wiedzieć skąd jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go zeszłej zimy na Allegro :)

      pozdrawiam

      Usuń
  20. Bardzo fajna torebka :) Sprawdzi się w trendach wiosna/lato :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny blog! obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowny komin, marzę o takim :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo podoba mi się cały zestaw;)!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny zestaw! różowa torebka jest idealnym uzupełnieniem całej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. masz piekną torebkę, ładnie akcentuje zestaw! ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...