sobota, 13 października 2012

PEPITKA I CZERWONY KROKODYL

Witajcie!!!

Dzisiaj krótka notka, bo dzieciaczki mi się pochorowały i od wczoraj w domku mam szał chorych ciał :) Musiałam wziąć dodatkowy etat całodobowej pielęgniarki. Mam nadzieję, że szybko wydobrzeją.

W stylizacji, którą dzisiaj przedstawię pojawia się pepitka. Wcześniej jakoś nie miałam przekonania do tego wzoru, ale w tym sezonie postanowiłam, że spróbuję. Muszę przyznać, że pierwsze wrażenia mam dość pozytywne :) Spodnie rurki w maleńką pepitkę połączyłam ze swetrem oversize również z tym wzorem tylko w większym wydaniu. Do tego ramoneska i niezawodne skórzane botki. A na dodatek czerwony krokodyl czyli torba o zwierzęcej fakturze. Jak Wam się to zestawienie podoba??

pozdrawiam ciepło






Sweter - NN SH
Kurtka ramoneska - Sweewe Paris
Spodnie - Blanco
Torba - Avon
Botki - Reserved


A do kawy polecam dzisiaj kokosanki. Uwielbiam je od zawsze i zawsze też wydawało mi się, że są trudne do zrobienia. Dzisiaj robiłam je pierwszy raz i okazało się, że to banalnie proste :)

Polecam









3 komentarze:

  1. Mamuśka pięknie wyglądasz:-) i zdrówka dla dzieciaczkow! Niech szybko dochodzą do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odwiedziny :) Również obserwuję :)

    Bardzo młodo wyglądasz, nie sądziłam, że jesteś już Mamą :)Zestawienie ma moje TAK :)

    P.S. Zdrówka dla Maluszków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa:)Jesteśmy prawie rówieśniczkami, prawie bo jednak jestem troszkę starsza :) Dziękuję za odwiedziny i oczywiście zapraszam częściej

      pozdrawiam

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...