piątek, 26 października 2012

NOWOŚCI, czyli to co lubię najbardziej :)

Cześć!!

Nie mam ostatnio możliwości zrobienia zdjęć stylizacji, więc dodaję dzisiaj króciutki post na temat nowości w mojej szafie. Mój zakupoholizm sięga zenitu:) Szafy pękają w szwach a mnie ciągle marzy się coś nowego.                       Dlatego co jakiś czas ulegam pokusie i nabywam jakieś nowości. Nie ma tego wiele bo budżet ograniczony, ale chociażby drobnostka a jak cieszy :))

Na pierwszy rzut idą bikersy. Jakiś czas nosiłam się z tym zakupem, bo nie mogłam się zdecydować, który model wybrać. W końcu wypadło na takie


Teraz futerko z Zary. Walczyłam o nie jak lwica i udało się wygrać aukcję:)))


Koszula B.YOUNG


I na koniec 2 propozycje kosmetyczne z Avonu

Lakier z ostatniego zamówienia w kolorze butelkowej zieleni myślę, że będzie fajnie pasował do jesiennych stylizacji

I jako druga kuracja do włosów 3D. Używam jej już od około miesiąca i uważam że daje fajne efekty



Dla zainteresowanych link do moich aukcji Allegro
wyprzedaż mojej szafy i szafy dzieciaków


Dla wszystkich, którzy powołają się na bloga 5 % rabatu

pozdrawiam

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...