środa, 17 października 2012

BURGUND W TOWARZYSTWIE CEKINÓW, CZYLI KOPCIUSZEK W PARYŻU ;)

Cześć!!!

Pogoda nie sprzyja robieniu zdjęć (przynajmniej u mnie). Szaro, buro, mokro i przede wszystkim zimno brrr. Mimo wszystko postanowiłam jednak pokazać Wam mój pomysł na bordową bluzkę z żabotem, która prezentowała się już kilka postów wcześniej jako nowości w szafie. Zestawiłam ją ze stalowymi rurkami i żakietem z cekinów. Jako wielka fanka Michaela Jacksona polowałam na marynarkę w tym stylu już od dawna. Udało się całkiem niedawno i to za bardzo małe pieniądze:) a to jak już kiedyś pisałam cieszy podwójnie:))) Jako, że zdjęcia były robione w domu mogłam poszaleć z butami, gdybym musiała się przemieszczać pewnie ubrałabym do tego zestawu moje ulubione botki z RE i jakiś ciepły płaszczyk na górę. 
A teraz zostawiam Was ze zdjęciami i czekam na Wasze opinie.

pozdrawiam ciepło 









Żakiet - Blanco
Bluzka - Sisters Point
Spodnie - H&M
Torebka - Avon
Buty - Anne Michelle - Allegro



Jeśli jesteście zainteresowane wyprzedażą z mojej szafy oraz szafy moich dzieciaczków to zapraszam na moje aukcje

http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=5024280








5 komentarzy:

  1. Super zestaw ! Chętnie bym się tak ubrała na niejedno niedzielne wyjście :)
    i ja też zapraszam Cię wieczorem na mój blog na wyprzedaż szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. burgund bardzo do mnie przemawia w tym sezonie, w końcu to nowa czerń ;)
    ciekawy blog, masz nowego obserwatora ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw śliczny, dodatki piękne, podoba mi się ;))
    Zapraszam Cię do mnie na konkurs, do wygrania bluzka z baskinką;))

    OdpowiedzUsuń
  4. spodnie super :D pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    www.2fashiondaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wszystkie komentarze:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...